А1 разиграва "специални клиенти"

  15 Март 2019, 16:30     4490      0

Мобилният оператор А1 разиграва т. нар. си "специални клиенти", които се смятат за лоялни. На това попадна наш репортер от Скандал. Цяла седмица той се опитва да си закупи нов телефон на изплащане Самсунг S10+. В офисите на оператора почти никъде ги няма новите модели.

Следва обаждане в кол центъра, от където да му помогнат да си го закупи. Оказва се, че не става. Трябва да отиде в офис. Чака по опашките им, за да му обяснят и там, че не може, защото е "специален клиент". В офис не можем да ви предложим същия пакет за подновяване на договора", казват служителите. Съответно не можем да ви продадем апарат, допълват те.

Съветват отново да се обади на *88 или да си го поръча през сайта. 

На сайта обаче този абонаментен план го няма с предложените телефони. Положението става вече смешно и трагично. "Специалният" и лоялен клиент не може да си купи телефон от А1 по никакъв начин. Вероятно ще последва смяна на оператор и сезиране на Комисията за защита на потребителите и Асоциацията за защита на потребителите.