Ангелкова: България да се рекламира с малкия брой заразени

  20 Май 2020, 09:24     1291      0

Снимка: Economic.bg/Архив

Предимството за страната ни е фактът, че броят на заразените е малък. По този начин България се рекламирала като туристическа дестинация. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в ефира на Нова тв тази сутрин. 

„Това, което е изключително важно за нас, е вътрешният пазар и ние, българите, да изберем България за своята лятна почивка. На следващо място е регионалният принцип и възможностите за пътуване между съседните на България страни“, коментира още тя. 

От думите ѝ стана ясно, че се водят интензивни разговори с държави, които са със сходна епидемична обстановка, за да може от 15 юни да се възобновят и чартърните полети. 

Вчера лидерите на България, Гърция, Сърбия и Румъния обсъдиха възможността за отваряне на границите без карантина за влизащите от съседните страни. 

„Това, което се постигна като споразумение между Борисов и лидерите на съседните страни, е от 1 юни да се отворят границите без карантина. Ние предложихме да се пътува с декларация, така че да не се създават допълнителни усложнения. Предложихме и да се пътува не само по бизнес, но и с цел туризъм. Тепърва ще се уточняват детайлите“, обясни Николина Ангелкова. /economic.bg