Събота, 27 Апр 2024
           
Бизнес

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: Концептуален автомобил за пътя с „двойна“ ДНК

   
Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: Концептуален автомобил за пътя с „двойна“ ДНК
  Toyota

  • Plug-in Hybrid 220 осигурява изцяло електрическо шофиране за ежедневието с пробег до 66 км1, съчетано с ефективността на хибридната технология от пето поколение на Toyota.

  • Системата за предугаждащо ефективно шофиране Predictive Efficient Drive с нова функция за геозониране (geofencing) оптимизира използването на батерията за готовност за зони с ниски емисии

  • Разширената и напълно електрифицирана гама на Toyota C-HR включва също самозареждащите се Hybrid 140, Hybrid 200 и Hybrid 200 AWD-i

  • Пионер в областта на опазването на околната среда за Toyota чрез увеличено използване на рециклирани материали, намаляване на теглото и нови производствени процеси за снижаване на въглеродните емисии.

  • Отличителен дизайн, подобен на купе, и прецизна изработка са в основата на този „концептуален автомобил за пътя“

С продажби от почти 900 000 броя в Европа от представянето си през 2017 г., оригиналният C-HR се превърна в новаторски модел за Toyota, предлагайки марката на аудитория, фокусирана върху стилистиката. За постигане на своите цели той разчиташе на нетрадиционния си вътрешен и интериорен дизайн, удоволствието от шофирането и превъзходното качество.

Новият Toyota C-HR развива това наследство и съчетава открояващ се стил, завладяващо шофиране и водеща в класа ефективност, с намерение да надвиши очакванията на европейските клиенти за премиум качество и устойчивост.

Емблематичният силует на купе, представен от неговия предшественик, е допълнително подчертан в новото поколение на Toyota C-HR чрез по-широка, по-уверена стойка, не на последно място, благодарение на внушителните 19-инчови колела на версията Plug-in Hybrid 220 и изключителното ниво на изтънченост на дизайна.

Холистичното и персонализирано потребителско изживяване поставя клиента във фокуса на изживяването и вдига още повече нивото на добре известното сетивно усещане за качество на Toyota C-HR, благодарение на всеобхватното използване на още по-добри материали и съчетанието с първокласни детайли и функции.

Новият Toyota C-HR е създаден специално съобразно очакванията на европейските клиенти, със сътворена в Европа стилистика, развоен процес и производство на място. Той е плод на иновативни разработки, включително данни в реално време от шофьори от целия континент.

Всички версии на новия Toyota C-HR, включително Plug-in Hybrid 220 са базирани на най-новата хибридна технология от пето поколение на Toyota и цялостно развитие на динамиката на автомобила, постигайки вълнение от шофирането съчетано с тишина в интериора.

Във варианта Plug-in Hybrid 220 новият Toyota C-HR осигурява плавното и балансирано движение на истински електрически автомобил (EV), с пробег от до 66 км (по WLTP комбиниран цикъл), което позволява шофиране изцяло на електричество в ежедневието, на базата на типичните нужди на европейските клиенти.

Изразявайки своята „двойна“ ДНК, Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 автоматично преминава в хибриден режим, когато батерията се разреди до определено ниво, осигурявайки на шофьорите увереността и гъвкавостта на утвърдената хибридна технология на Toyota, гарантираща ефективност във всяка част на пътуването.

Освен Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220, гамата на модела включва още три хибридни електрически задвижвания, подчертаващи мулти-технологичния път на Toyota към въглеродна неутралност. Toyota вярва, че клиентите се нуждаят от различни възможности за достъп до практични автомобили, за да се ускори процесът на намаляване на емисиите на CO2 още сега и да се осигури успешен преход към мобилност с нулеви емисии в бъдеще.

Високоефективният Hybrid 140 е с 1,8-литров двигател и 140 к.с. по DIN, докато за клиентите, които искат още по-вълнуващо шофиране, Hybrid 200 съчетава мощността и ефективност на хибридно задвижване с 2,0-литров двигател, осигурявайки системна мощност от 197 к.с. по DIN и въртящ момент от 190 Нм. Вариантът Hybrid 200 AWD-i добавя увереността и безопасносността на задвижването на четирите колела. Освен повече мощност и по-голям въртящ момент, той осигурява по-добро сцепление и стабилност, по-прецизно завиване и повече спокойствие при шофиране при различни пътни условия.

Предлагащ водеща в класа ефективност, Toyota C-HR допълнително намалява въздействието си върху околната среда чрез въвеждането на нови рециклирани материали и такива с неживотински произход, както и авангардни технологични решения за намаляване на теглото на автомобила и снижаване на емисиите на CO2 в рамките на производствения цикъл.

ПЪРГАВ И ОТЗИВЧИВ PLUG-IN ХИБРИД

  • Най-доброто в класа Plug-in хибридно задвижване с „двойна“ ДНК съчетаващо предимствата на един истински електрически автомобил за ежедневието и гъвкавостта на хибрида.

  • Настройките на задвижването отговарят на европейските вкусове по отношение на реакцията при подаване на газ и усещане за ускорение

  • Без компромис с управляемостта на Plug-in хибрида, благодарение на новите технологии, намаляването на теглото и повишената твърдост на каросерията.

При Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 най-доброто в класа си Plug-in хибридно задвижване на Toyota се съчетава с оптимизирана управляемост, подобрен комфорт на возене и по-добро спиране с цел постигане на по-динамично, ангажиращо и забавно шофиране.

В основата на всички нови варианти на Toyota C-HR е най-новото, пето поколение хибридна технология на Toyota, предлагащо водещ в класа баланс на висока мощност и ниски емисии.

Plug-in Hybrid 220 създава най-доброто в класа изживяване благодарение на своята двойна ДНК. Задвижването предлага характерното плавно поведение на електрическите автомобили за ежедневни пътувания, с изцяло електрически пробег до 66 км (по WLTP комбиниран цикъл), което надхвърля средния дневен статистически пробег на типичен европейски клиент.

Когато батерията се изтощи до определено ниво при по-дълго пътуване, автомобилът автоматично преминава към хибриден режим на задвижване, като използва водещата в класа хибридна технология на Toyota, за да осигури ефективно движение, независимо колко далеч се намира крайната цел.

Plug-in хибридното задвижване PHEV включва електрически мотор с мощност 163 к.с. по DIN (120 кВт) на предния мост, литиево-йонна батерия с капацитет от 13,6 кВтч и 2,0-литров двигател с вътрешно горене с мощност 152 к.с. по DIN (112 кВт). Това съчетание осигурява обща системна мощност от 223 к.с. по DIN (164 кВт), даващи възможност на Plug-in Hybrid 220 да ускори от място до 100 км/ч за 7,4 секунди.

Динамиката е съчетана с високо ниво на ефективност, разход на гориво от 0,9 л/100 км и емисии на CO2 при комбиниран цикъл по WLTP от едва 19 г/км. Двойната моторна система без съединител елиминира триенето и износването, позволявайки на Plug-in Hybrid 220 да използва значително по-малко гориво, когато работи в хибриден режим в сравнение с повечето конкурентни PHEV.

Както и при останалите възможности за задвижване на Toyota C-HR, Plug-in Hybrid 220 е адаптиран към европейските вкусове, използвайки данни в реално време от шофьори от целия континент. Реакцията на системата при подаване на газ е оптимизиран за по-директно и постоянно усещане за ускорение, чрез калибриране на алгоритъма на чувствителност на педала, за да се осигури лесен контрол и бърз отговор.

Новият Toyota C-HR развива динамичната управляемост на оригинала, а при версията PHEV не са правени компромиси по отношение на поведението при шофиране, в голяма степен и благодарение на усъвършенстваната платформена структура Toyota New Generation Architecture (TNGA), която осигурява по-висока устойчивост на усукване, като същевременно намалява теглото на автомобила.

За първи път в автомобил на Toyota в световен мащаб, Plug -in Hybrid 220 включва технологията за честотно чувствителен контрол (FSC) на ZF за подобряване на управлението и комфорта при возене. Хидромеханичната система увеличава силата на абсорбиране на вибрациите при ниски честоти, за да осигури превъзходен контрол на каросерията, при надлъжно и напречно накланяне, като същевременно с това оптимизира контрола по време на завиване. При висока честота намалената сила на поглъщане допринася за подобрен комфорт при возене.

Направени са и подобрения в спирачната ефективност, като при Plug-in Hybrid 220, и както и при Hybrid 200 AWD-i, се използват 17-инчови спирачни дискове. Освен това са усъвършенствани системите за контрол на стабилността на автомобила. Вариантите Hybrid 140 и Hybrid 200 са със 16-инчови спирачни дискове с двубутални спирачни апарати и интегрирана електрическа ръчна спирачка. Всички версии са с променен спирачен педал с цел подобряване на контрола и постигане на по-естествено усещане при спиране.

Водещият в класа акустичен комфорт се постига благодарение на комбинация от мерки. Оборотите на двигателя по време на шофиране по магистрала са намалени с до 500 оборота в минута, докато потискането на вибрациите и шумоизолацията допринасят за спокойното шофиране. Коефициентът на обтекаемост от 0,318 се постига чрез прецизна аеродинамична компановка, при която се намалява челната площ и се прецизира формата на каросерията, включително подподовата част, с цел оптимизация на въздушния поток

PLUG-IN ХИБРИДНА ТЕХНОЛОГИЯ И НАСТРОЙКИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ

  • Специфична, съобразена с качествата на Plug-in хибрида разработка за постигане на по-голяма ефективност и комфорт при шофиране

  • Системата Predictive Efficient Drive подобрява ефективността чрез оптимизирано използване на заряда на батерията, съобразно условията на пътя и трафика

  • Новата функция за геозониране автоматично оптимизира използването на батерията, за да увеличи максимално пробегът на електричество при зони с ниски емисии

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 е резултат от целенасочена разработка, за да се възползват в максимална степен уникалните възможности на Plug-in хибридната технология.

За допълнително подобряване на вече впечатляващата си ефективност, автомобилът използва термопомпа за извличане на топлина от околната среда, към което се добавя използването на топлината на мотора, за да се оптимизира работата на климатичната система през зимата и да се намали до минимум използването на батерията, като по този начин се увеличи пробегът на електричество.

Използването на компоненти от най-новата модулна платформа Toyota New Global Architecture (TNGA) позволява PHEV батерията да бъде монтирана под пода, извън каросерията, като по този начин се понижава центърът на тежестта. Това допринася за динамичната управляемост на Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220, както за елиминирането на евентуални компромиси по отношение на пространството в интериора и багажния обем.

За допълнително подобряване на акустиката на интериора и комфорта на возене, Plug-in Hybrid 220 разполага с допълнителни демпфериращи елементи в предната част, а към задното окачване се добавят допълнителни TNGA компоненти за по-голяма здравина и подобрена управляемост.

Системата Predictive Efficient Drive, с нова функция за геозониране, помага на водача да бъде една крачка пред това, което пътуването му предлага. Системата съчетава анализ на условията на пътя и трафика с непрекъснато обучение за редовните маршрути и стил на шофиране на потребителя, за да оптимизира автоматично използването на изцяло електрически режим, увеличавайки максимално ефективността.

Новата функция за геозониране допълнително оптимизира използването на батерията по време на цялото пътуване, като анализира планирания маршрут и автоматично превключва между EV и HV режими, докато шофирате извън зона с ниски емисии, за да увеличите максимално пробега при шофиране на електричество при навлизане във въпросната зона с ниски емисии.

Regeneration Boost предлага шофиране, подобно на това с „един педал“, и осигурява до 80 % от спирането, в зависимост от това коя от трите настройки – gentle, medium or strong – е избрана. Това прави шофирането в задръстване по-лесно.

Подобрената увереност и контрол идват и благодарение на системата Adaptive Hill Control Logic, която прилага спирачната сила на мотора при спускане, за да намали необходимостта водачът да натиска педала на спирачката. Той също така променя ускорението по вълнообразни маршрути въз основа на наклона с цел по-интуитивно ускорение.

Налични са четири режима на работа на задвижването: електрически EV режим, автоматичен EV/HV режим, хибриден HV режим и режим на зареждане.

  • В режим EV, който е включен по подразбиране при стартиране на автомобила, системата ще осигури движение с чисто електрически EV режим до лимита на EV пробега, независимо от изискването за ускорение.

  • Водачът може също така да избере режим Auto EV/HV, при който автомобилът ще включи двигателя, когато е необходима допълнителна мощност и след това ще се върне към EV.

  • Режимът HV, при който се поддържа нивото на зареждане на батерията, ще бъде избран автоматично, когато батерията достигне определено минимално ниво на заряд. Може да се избира и ръчно от водача.

  • И накрая, режим на зареждане на батерията може да се използва, когато водачът желае да зарежда батерията по време на шофиране, като използва енергия, генерирана от двигателя.

В допълнение към предварително зададените режими Normal, Eco и Sport, които обичайно се използват при повечето хибридни и Plug-in хибридни автомобили, изживяването при шофиране на новия Toyota C-HR може да бъде персонализирано с помощта на регулатора Drive Mode Select на централната конзола. В зависимост от предпочитанията на водача, индивидуална комбинация от настройки за задвижване, кормилно управление и климатик може да бъде запазена за незабавен достъп по всяко време.

Бордовата силова електроника, която позволява мощност на зареждане от 6,6 кВт дава възможност батерията на Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 да бъде заредена от нула до 100% за по-малко от два часа и половина, с използване на предлагания като допълнително оборудване кабел за трифазен ток и система wall box. Зареждането с помощта на домашна мрежа е възможно също чрез кабела за зареждане Mode 2, предлаган като стандартно оборудване.

С помощта на приложението MyToyota зареждането може да се стартира и спира дистанционно, когато автомобилът е включен в електрическата мрежа, при което приложението изобразява нивото на заряда и пробега на електричество на автомобила. За допълнително удобство може да се създаде график за зареждане, позволяващ зареждане на батерията в най-подходящия момент, например през нощта, когато цените на електроенергията обикновено са най-ниски.

Приложението MyToyota дава достъп и до Toyota Charging Network, една от най-големите европейски мрежи за зареждане на електрически автомобили. Потребителите могат да търсят станции за зареждане и да видят подробности за наличността в реално време, скоростта на зареждане и видовете системи за зареждане. Опционална абонаментна услуга позволява на потребителите да използват и плащат за изискващи това услуги с помощта на приложението.

ЧУВСТВЕН ВЪНШЕН СТИЛ  

  • Изцяло LED светлините създават ефектна сигнатура отпред и отзад

  • Първите за Toyota дръжки подравнени с повърхностите на вратите подчертават изострените линии на външната стилистика

  • Уникален панорамен стъклен покрив създаден с цел повече ефективност и повече пространство в интериора

Новият Toyota C-HR е създаден с идеята да се откроява чрез своя отличителен стил, който е развитие на силуета на емблематичното купе с динамични характерни линии наподобяващи тези на изрязан диамант за поразителен смел външен вид.

В предната част триизмерната архитектура е интерпретирана по нов начин и включва впечатляващи напълно LED светлини, интегрирани заедно с мигачите в рамките на завладяващ вниманието стреловиден дизайн, докато острите характерни линии изразяват ново ниво на изтънчено изпълнение на стилистиката. Стандартно и за първи път, името на модела е директно интегрирано в изцяло LED задната светлина и се осветява в динамична последователност за добре дошли и довиждане.

Тази смела визия е допълнително подчертана от уникалното нова двуцветна композиция “bi-tone+”, при което контрастното черно на покрива се простира чак до задната част на автомобила и в задната три четвърти част на автомобила, за да създаде поразителен, елегантен външен вид. Комбинацията “bi-tone+” е налично за нивата на оборудване Premiere Edition и GR SPORT Edition на Plug-in Hybrid 220.

Верен на визията за „концептуален автомобил за пътя“, новият Toyota C-HR предлага подравнени в повърхностите на вратите дръжки, решение предлагано за първи път от Toyota. Невероятното внимание към детайла се подчертава от новаторската производствена технология, която позволява ръбът на задната врата да се срещне директно със задната светлина, без никаква рамка, създавайки още по-подчертан, изострен и авангарден екстериор.

Plug-in Hybrid 220 във високите нива на оборудване, както и при самозареждащия се хибрид, разполага с уникален панорамен стъклен покрив, осигуряващ по-леко, по-просторно усещане и с 3 см повече пространство за главата в задната част на интериора. Използвайки иновативни покрития, той задържа топлината в интериора през по-хладните дни и предотвратява прегряване при слънчево време, намалявайки нуждата от използване на климатичната система. Това се съчетава и с намаляване на теглото с 5 кг, постигнато чрез елиминиране на необходимостта от конвенционален сенник, и има своя принос за намаляване на разхода на енергия.

По-широката с 35 мм стойка се допълва от нови алуминиеви колела – впечатляващи 19-инчови при Plug-in Hybrid 220, които в съчетание с по-късият с 25 мм преден надвес създава усещане за по-кондензирани форми и динамика, независимо от ъгъла от който го поглеждате.

ЕМОЦИОНАЛНО ПОТРЕБИТЕЛСКО ИЗЖИВЯВАНЕ

  • Ново 64-цветно амбиентно осветление създава настроение и повишава безопасността

  • 12,3-инчов цифров комбиниран уред за водача, управляван с едно натискане, четири теми и три оформления на уредите

  • Toyota Smart Connect за свързано мултимедийно изживяване с вграден гласов агент

Вътре в интериора на новия Toyota C-HR сензорното качество е издигнато до нови висоти чрез цялостно подобряване на качеството на материалите, комбинацията с нови функции с изключително и емоционално потребителско изживяване.

Първата система за амбиентно осветление с 64 цвята на Toyota стимулира спокойствието на пътуващите. През деня директното и индиректното осветление се променя на всеки час, от ярки сутрешни до спокойни вечерни нюанси, докато една от 14 програмирани теми може да бъде избрана, за да отразява настроението на всяко пътуване. Осветлението е синхронизирано с климатичната система, като се използват по-топли цветове, когато купето се отоплява, или по-студени, когато температурата се понижава. Амбиентното осветление има принос и за безопасността, с визуално подчертаване на предупрежденията, произтичащи от  системите за асистента за безопасно излизане от автомобила и проактивния асистент за шофиране.

Зоната фокусирана върху водача гарантира, че всички контролни елементи и информация са интелигентно разположени, за да може той спокойно да държи ръцете на волана и погледа насочен към пътя. Високите нива на Plug-in Hybrid 220 разполага с head-up дисплей и, както повечето модели на Toyota C-HR, изцяло нов, 12,3-инчов напълно дигитален комбиниран дисплей за водача. Той дава приоритет на ясната видимост на критична информация, като скорост и настройки на системите за подпомагане и е оптимизиран за операции с едно докосване. Дисплеят може да бъде персонализиран на базата на четири теми – Casual, Smart, Tough или Sporty – и три различни оформления на уредите.

Toyota Smart Connect предлага по-свързано мултимедийно изживяване с вграден гласов агент и безжична връзка със смартфон чрез Apple CarPlay или Android Auto. 12,3-инчовият сензорен екран е интегриран хармонично в арматурното табло на Plug-in Hybrid 220 и избрани други варианти, заедно с внедрения за първи път в Toyota метален високочестотен високоговорител JBL с „фадинг ефект“ и персонализирани перфорации за превъзходно качество на звука и гравирано лого на JBL.

Криловидната концепция на таблото включва тънък хоризонтален инструментален панел, перфектно интегриран с панелите на вратите и централната конзола, за да „обгърне“ пътниците и да създаде топло, приветливо пространство. Композицията включва практични функции като допълнителна удобна зона за съхранение на предмети, интегрирана над жабката, и основа на централната конзола, достатъчно голяма, за да побере два мобилни телефона.

Освен подобрената атмосфера, новият интериор на Toyota C-HR предлага и подобрено качество на въздуха благодарение на технологията nanoeX™, която разпръсква микроскопични водни капчици, за да пречисти въздуха, да премахне алергените, да намали миризмите и да спомогне за по-добра хидратация на кожата.

Практичността е подобрена чрез приложението MyToyota, което включва няколко полезни функции, като заключване/отключване на вратите и активиране на климатика за затопляне или охлаждане на автомобила преди започване на пътуване.

По-комфортно паркиране е достъпно чрез системата за панорамен изглед, а за още повече удобство, уникална в класа си полуавтономна авангардна система за паркиране може да маневрира автомобила без участието на водача, който може да активира функцията през смартфон и извън автомобила.

В сравнение с предишния Toyota C-HR, новото поколение предлага и увеличен капацитет на багажника.

ГРИЖА ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА

  • По-голям дял на рециклирани материали, включително 100% увеличение на рециклираните пластмаси.

  • CO2 емисиите са допълнително намалени чрез иновативни процеси на боядисване

  • Първото в Toyota използване на стомана с висока якост подобрява здравината и намалява емисиите

Новият Toyota C-HR е екологичен лидер в моделната гама на Toyota, поставяйки нови
стандарти за устойчивост, намаляване на емисиите и използването на рециклирани материали.

В сравнение с предшественика си, новото поколение използва двойно повече рециклирана пластмаса, която сега се намира в повече от 100 различни части. Това включва 19 части, които се състоят от поне 80% рециклиран материал.

Освен вътрешни пластмасови части и подови изтривалки, направени от рециклирани материали, ново синтетично покритие за седалки е изработено от рециклирани пластмасови бутилки, на базата на процес, използван за първи път от Toyota. Обширните анализи и тестове гарантират, че външният вид, усещането и издръжливостта на рециклираните материали в новия Toyota C-HR са същите или по-добри от досегашните.

Емисиите на CO2 по време на производството са допълнително намалени чрез нов процес на боядисване на части на бронята, който използва боя на водна основа за по-малко въздействие върху околната среда в рамките на автоматизиран процес, който освен това използва по-малко материал като цяло.

Боята е елиминирана изцяло в седем части, в сравнение с три при предишното поколение, чрез разширено използване на технология за предварително оцветяване на полимерните гранули, при която цветът се интегрира директно по време на шприцването, постигайки гланцово покритие и намалявайки емисиите на CO2 с 50% в сравнение със стандартния процес на боядисване.

Чрез преминаването от кожа към синтетично покритие на волана от материали с неживотински произход, се намалява въглеродния отпечатък на този детайл. Този нов материал предлага същия или по-добър вид и усещане като естествената кожа и е включен като стандартно оборудване за всички нива.

Местното производство на батерията на Plug-in хибрида в Европа означава, че въглеродният отпечатък на ефективния Plug-in Hybrid 220 е допълнително намален, благодарение на по-късите транспортни разстояния.

Чрез иновативен дизайн и технология са предприети допълнителни мерки за намаляване на теглото на определени части, като по този начин се намалява разходът на гориво и въздействието върху околната среда.

За първи път в Европа новият Toyota C-HR използва високоякостна стомана 2000 Mpa, от която са изработени В-колоните. Това спомага за постигане на много висока устойчивост на усукване, като същевременно намалява теглото на компонентите с 3,5 кг и елиминира точковото заваряване. По този начин с 10% се намаляват емисиите на CO2 по време на производствения процес.

TOYOTA T-MATE БЕЗОПАСНОСТ И ПОМОЩ ЗА ВОДАЧА

  • Toyota T-Mate предлага цялостни технологични решения за безопасност и помощ на водача

  • Последно поколение Toyota Safety Sense, с превантивни системи за безопасност за още по-голяма защита

  • Допълнителна безопасност от системата за напомняне за задната седалка и асистента за безопасно излизане като стандарт

Всички версии на новата Toyota C-HR се възползват от Toyota T-Mate, който включва трето поколение система Toyota Safety Sense за активна безопасност и функции за подпомагане на водача, които са стандарт за интегрирани системи за безопасност и помощ на водача.

Toyota T-Mate е общото име за широкообхватната гама от системи, които помагат за предпазване от инциденти, осигуряват защита в случай на удар и помагат на водача да прави маневри, независимо дали паркира или шофира в задръстване. При новия Toyota C-HR последното поколение на Toyota Safety Sense включва превантивни системи за безопасност с по-голяма функционалност и по-цялостно наблюдение и анализ на заобикалящата среда.

Най-новата система за предотвратяване на сблъсък и проактивен асистент за шофиране постоянно следят пътя за опасности и могат да предупредят водача или автоматично да потиснат ускорението и да осигурят спирачен контрол, ако бъде открит непосредствен риск. Това предпазва от серия от рискови фактори, като наличието на по-бавно или неподвижно превозно средство в лентата отпред и пешеходци или велосипедисти, пресичащи пътя, дори когато го правят на друг път, към който превозното средство завива и се насочва.

Системата за поддържане на лентата Lane Trace Assist придържа новия Toyota C-HR безопасно по целевия му път, насочван от пътната маркировка, края на настилката на пътя или превозното средство отпред, като допълнително повишава безопасността чрез намаляване на натоварването при шофиране при дълги пътувания по магистрала. Системата работи с адаптивния круиз контрол с пълен скоростен диапазон, за да регулира скоростта при преминаване през завой на магистрала и също така следи използването на волана и педалите. Ако органите не се използват за определен период от време, системата може да инициира аварийно спиране на автомобила.

Усъвършенстваният адаптивен круиз контрол с пълен диапазон на скоростта включва нова функционалност Overtake Prevention Support за автоматично предотвратяване на неволно изпреварване по магистрала от грешната страна на друго превозно средство и управление, свързано със сигнала за завиване (мигача), за да помогне на водача да се включи в трафика с безопасна скорост и разстояние от другите превозни средства.

На основните междуградски пътища и магистрали, асистентът за пътните знаци Road Sign Assist осигурява  визуално напомняне за важна информация като предупредителни знаци и ограничения на скоростта. Последната версия е подобрена за регулиране с едно докосване на управлението на ограничителя на скоростта, за да съответства на информацията от пътните знаци.

Новият Toyota C-HR използва и допълнителни системи за безопасност като стандартно оборудване, като системата за напомняне за задната седалка, която предупреждава водача, ако дете или домашен любимец е оставен на задната седалка, и асистент за безопасно излизане, който предупреждава, ако превозни средства или велосипедисти приближават отзад, когато се отваря врата.

Опционално за новия Toyota C-HR се предлага разширен пакет за безопасност. Това включва асистент за смяна на лентата с разширени функции и предупреждение за напречен трафик отпред, предназначени да информират водача за превозни средства, приближаващи се отляво или отдясно на кръстовища. Има възможност за още по-удобно паркиране чрез система за панорамен обзор и полуавтономната система Advanced Park, която може да маневрира автомобила в пространството без ръце или чрез смартфон извън автомобила. Специална камера осигурява наблюдение на състоянието на водача и е свързана със системата за аварийно спиране при шофиране, докато системата за адаптивни дълги светлини регулира нивата на сноповете на предните светлини, за да ограничи отблясъците и заслепяванията за насрещния трафик.

За пълно удобство на клиентите удобните актуализации и надстройки на софтуера се осигуряват по въздуха чрез комуникационния модул за данни на автомобила.

В България Toyota C-HR Plug-in хибрид ес предлага с 3 нива на оборудване Club, Premier Edition и  GR SPORT.